Ai o întrebare? Sună GRATUIT la numărul 031/9111

Livrarea produselor comandate se va face in toate localitatile din Romania, cu respectarea urmatoarelor conditii: ulterior efectuarii comenzii pe site-ul www.eauditiv.ro  veti fi contactat prin email/telefon de catre operatorul nostru pentru confirmarea comenzii, a pretului comenzii, a adresei si a tarifului de livrare si pentru stabilirea detaliilor legate de livrare.

Livrarea se face in termen de 5-8 zile de la confirmarea telefonica a comenzii de catre operatorul CLARFON, pe teritoriul României si pana la 14 zile in afara tarii. Termenul mentionat este orientativ, acesta putand fi modificat din motive independente de vointa noastra.

Livrarea produselor se face de luni pana vineri, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala, intre orele 09.00-18.00. Livrarea produselor se va face la adresa indicata de Dvs in comanda.

Livrarea se va face de catre FAN CURIER  in Bucuresti si in tara la sediul/domiciliul/adresa indicata de Dumneavoastra. Livrarea se va face contra-cost, respectiv tariful de livrare/ transport standard va fi de 18 Lei. Pentru localitatile secundare, se va percepe o taxa de livrare pe regiune, care variaza in functie de zona geografica. Aceasta taxa se cumuleaza si poate fi consultata aici.

Pretul produselor comandate si a tarifului de livrare se va face conform conditiilor si modalitatilor de plata prevazute la pct 5. Produsele se livreaza in forma in care vin de la producator si in limita stocului disponibil. CLARFON S.A. nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate.

Oferta produselor afisate este valabila in limita stocului disponibil. CLARFON S.A. isi rezerva dreptul de a decala termenele de livrare, in situatia in care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile in stoc la momentul primirii comenzii. In aceasta situatie clientii vor fi informati si consultati cu privire la mentinerea sau anularea comenzii.

La livrare, produsele vor fi insotite de urmatoarele documente:

  • factura fiscala in original
  • chitanta, in cazul in care plata se face in numerar, la livrarea produselor comandate.
  • certificate garantie produse
  • instructiuni de utilizare produse comandate

Lipsa unei instiintari din partea noastra si expirarea termenului de livrare, va da dreptul sa refuzati oricand preluarea produselor. In cazul in care nu sunteti gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data, dupa ce va restabili contactul cu Dvs pentru stabilirea unei noi date de livrare.

In cazul in care, nici a doua oara nu ati fost gasit la adresa mentionata, in intervalul stabilit de comun acord cu curierul nostru, comanda Dvs va fi anulata si produsul returnat la sediu.